مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند! روش کاهش ۴۰ درصدی مصرف شکر

[ad_1]

شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند!/ روش کاهش ۴۰ درصدی مصرف شکر

شرکت‌های غذایی برای تولید شیرینی‌های سالم‌تر از سوی دولت، سازمان‌های بهداشتی و خریداران تحت فشار هستند.

نستله توانسته فرآیندی را طراحی کند که ساختار شکر مورد استفاده در دستور تهیه مواد غذایی را تغییر می‌دهد تا مقادیر کم آن از شیرینی بیشتری برخوردار باشد. با این روش، ساخت آن بیشتر با استانداردهای کنونی جامعه منطبق خواهد شد.

این شرکت اطلاعات زیادی در مورد فرمول مورد استفاده در این روش ارائه نکرده، اما گفته که در سال 2018 تولید این نوع شیرینی‌جات را آغاز خواهد کرد.

نستله تنها شرکتی نیست که به دنبال تغییر دستورهای تهیه به منظور تولید مواد غذایی سالم‌تر است. سایر تجارت‌های بزرگ مانند شرکت پپسی نیز به دنبال روش‌های مشابه هستند.

به دلیل افزایش نرخ چاقی و ابتلا به دیابت،‌ کشورهای انگلیس، مکزیک و برخی ایالت‌های آمریکا به وضع مالیات‌هایی بر شکر پرداخته‌اند تا مردم را از خرید شیرینی‌جات دلسرد کرده و در نتیجه با دیابت و چاقی به ویژه در کودکان مبارزه شود.

نرخ ابتلا به دیابت نسبت به سال 1980 حدود چهار برابر افزایش یافته و باورها بر است که شرکت‌های مواد غذایی تا حدی برای این وضعیت مقصر هستند.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریمگر هر دادستانی می تواند نماینده را احضار کند؟ جشن تولد مردی که مقابل هیچ دولتمردی خم مدیرکل رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش تنبیه …این قدری که معلمان فشار روحی و روانی و عصبی و استرس به من وارد کردندزندگی وارد نکرد بازیگر نقش هاشمی رفسنجانی در «معمای شاه»عکس آنلاین بازیگرنقشهاشمی آنلاین آخرین اخبار افتتاحیه پدر سگ ها در گالری راه ابریشم خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری وقتی خسرو از پس ماموریتی که منصوریان به او داد برنیامد نظر شما درباره این عکس چیست؟ مدیرکل رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش تنبیه بدنی دانش آموزان مدیرکل رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش تنبیه بدنی دانش آموزان از سر دلسوزی است



لینک منبع :شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند! روش کاهش ۴۰ درصدی مصرف شکر

شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند!/ روش کاهش ۴۰ درصدی مصرف شکر www.khabaronline.ir/detail/608715/science/medical‏ - ذخیره شده 4 دسامبر 2016 ... ایسنا نوشت: شرکت نستله به تازگی موفق به شناسایی راهی برای کاهش 40 درصدی میزان شکر در شکلات‌ها شده است. شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند!/ روش کاهش ۴۰ درصدی ... - دمادم https://damadam.ir/.../شکلات‌هایی-که-کمتر-باعث-چاقی-می‌شوند-روش-کاهش-۴۰-درصدی-مصرف-شکر/4695208‏ - ذخیره شده ایسنا نوشت: شرکت نستله به تازگی موفق به شناسایی راهی برای کاهش ۴۰ درصدی میزان شکر در شکلات‌ها شده است. شرکت‌های غذایی برای تولید شیرینی‌های سالم‌تر ... شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند!/ روش کاهش ۴۰ درصدی مصرف شکر www.24khabar.com/.../شکلات‌هایی-که-کمتر-باعث-چاقی-می‌شوند-روش-کاهش-۴۰-درصدی-مصرف-شکر/‏ 3 دسامبر 2016 ... شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند!/ روش کاهش ۴۰ درصدی مصرف شکر ... به دلیل افزایش نرخ چاقی و ابتلا به دیابت، کشورهای انگلیس، مکزیک ... شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند!/ روش کاهش ۴۰ درصدی مصرف شکر elat.ir/1395/09/شکلات‌هایی-که-کمتر-باعث-چاقی-می‌شوند/‏ 5 دسامبر 2016 ... شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند!/ روش کاهش ۴۰ درصدی مصرف شکر. به گزارش پایگاه خبری علت، شرکت‌های غذایی برای تولید شیرینی‌های ... شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند!/ روش کاهش ۴۰ درصدی مصرف شکر pix.parik.ir/news/90548‏ - ذخیره شده 19 آوریل 2017 ... nشکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند!/ روش کاهش ۴۰ درصدی مصرف شکر\n \n شرکت‌های غذایی برای تولید شیرینی‌های سالم‌تر از سوی دولت، ... شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند! روش کاهش ۴۰ درصدی spinews.ir/various/199915-شکلات-هایی-که-کمتر-باعث-چاقی.html‏ بازگشت به صفحه اصلی گوناگون شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند!/ روش کاهش ۴۰ درصدی مصرف شکر. [لینک کوتاه خبر] · google+ · twitter · facebook. 13 - سایت تفریحی و سرگرمی ترین ها tareenha.xyz/post/?...شکلات‌هایی%20که%20کمتر%20باعث%20چاقی%20می‌شوند!/...‏ توجه کرده اید که برخی ها در مصرف قهوه هیچ حد و حدودی برای خود قائل نیستند! اکنون متخصصان سلامت به این نتیجه رسیده اند فقدان نسخه خاصی از یک ژن در بدن، علت ... کیک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/کیک‏ - ذخیره شده - مشابه آرد، شکر، تخم مرغ و کره چهار ماده‌ای هستند که بیش از مواد دیگر در کیک به کار ... کیک‌ها در اندازه‌های کوچک و به شکلی تخت هستند و اغلب به روش ورنیامده طبخ ... پخت نرم‌تر است؛ بنابراین آرد ضعیف که گلوتن کمتری دارد برای پخت کیک‌های ... در هنگام مصرف پودر تخم مرغ به آن مقادیر تعیین شده آب اضافه می‌شود. .... نوع LM در ۴۰–۳۰ درجه. شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند!/ روش کاهش ۴۰ ... - دبلیو خبر wwwkhabar.ir/10681333‏ ایسنا نوشت: شرکت نستله به تازگی موفق به شناسایی راهی برای کاهش ۴۰ درصدی میزان شکر در شکلات‌ها شده است. شرکت‌های غذایی برای تولید شیرینی‌های سالم‌تر از ... شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند!/ روش کاهش ۴۰ درصدی مصرف ... khabarche.ir/.../شکلات-هایی-که-کمتر-باعث-چاقی-می-شوند---روش-کاهش-۴۰-درصدی-مصرف-شکر‏ 4 دسامبر 2016 ... شب یکشنبه چهاردهم آذر ماه 1395 خبر شکلات‌هایی که کمتر باعث چاقی می‌شوند!/ روش کاهش ۴۰ درصدی مصرف شکر.