مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جسد دختربچه بیمار به امید یافتن درمان در آینده منجمد شد

[ad_1]

 

کد مطلب: 415273

جسد دختربچه بیمار به امید یافتن درمان در آینده منجمد شد

تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۷

یک دختر بچه ۱۴ ساله مبتلا به سرطان که به امید پیدا شدن درمان در آینده خواسته بود تا بدنش پس از مرگ منجمد شود، برای انجام تکنیک موسوم به «سرمازیستی» به ایالات متحده منتقل شد.

این دختر بریتانیایی اندکی پیش از مرگش که در ماه اکتبر روی داد موفق شده بود که در یک فرآیند قانونی، اجازه قاضی برای اجرای خواست خود را کسب کند. اختلاف قانونی میان پدر و مادر این دختر بود. پدر او مخالف انجام سرمازیستی و مادر موافق خواسته دخترش بود.

این دختربچه ۱۴ ساله در نامه ای به قاضی نوشته بود که می خواهد زندگی طولانی تری داشته باشد و نمی خواهد که زیر خاک دفن شود.

سرمازیستی یا Cryonics دانشی نوبنیاد است که با پائین آوردن دمای و تخلیه خون، بدن فرد مرده را توسط نیتروژن مایع منجمد می کند، اما به صورتی که به بافت ها و سلولهای بدن آسیبی وارد نشود تا شاید در آینده و با پیشرفت علم راهی برای بازگرداندن آن به زندگی و درمان بیماری فرد پیدا شود.

دستگاه های لازم برای اجرای این فنآوری تنها در آمریکا و روسیه وجود دارد و هزینه آن بسیار بالاست. هزینه انجام این تکنیک در مورد این دختر بچه تقریبا ۴۳ هزار یورو بوده است.

 

کلمات کلیدی : سرطان

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری



لینک منبع :جسد دختربچه بیمار به امید یافتن درمان در آینده منجمد شد

جسد دختربچه بیمار به امید یافتن درمان در آینده منجمد شد | Euronews fa.euronews.com/.../teen-wins-right-to-be-cryogenically-frozen-in-landmark-case 18 نوامبر 2016 ... یک دختر بچه ۱۴ ساله مبتلا به سرطان که به امید پیدا شدن درمان در آینده خواسته بود تا بدنش پس از مرگ منجمد شود، برای انجام تکنیک موسوم به ... جسد دختربچه بیمار به امید یافتن درمان در آینده منجمد می شود ... ► 0:45https://www.youtube.com/watch?v=jSxJSaP60nc Nov 18, 2016 - 45 sec - Uploaded by euronews (به زبان فارسی) یک دختر بچه ۱۴ ساله مبتلا به سرطان که به امید پیدا شدن درمان در آینده خواسته بود تا ... جسد دختربچه بیمار به امید یافتن درمان در آینده منجمد ... فیلم | جسد دختربچه بیمار به امید یافتن درمان در آینده منجمد شد www.khabaronline.ir/.../detail/603521/multimedia/movie 19 نوامبر 2016 ... چند رسانه‌ای > فیلم - دادگاهی در انگلیس رای داده است که برای برآوردن خواست یک دختر چهارده ساله برای انجماد جسدش پس از مرگ و بازگرداندن آن به حیات ... فیلم | جسد دختربچه بیمار به امید یافتن درمان در آینده منجمد شد www.khabaronline.ir/.../detail/603521/multimedia/movie‎Cachedچند رسانه‌ای > فیلم - دادگاهی در انگلیس رای داده است که برای برآوردن خواست یک دختر چهارده ساله برای انجماد جسدش پس از مرگ و بازگرداندن آن به حیات مانعی وجود ندارد. جسد دختر بیمار به امید یافتن درمان در آینده منجمد شد - آپارات ► 1:23www.aparat.com/v/z7h4Z/جسد_دختر_بیمار_به_امید_یافتن_درمان_در_آینده_منجمد Nov 19, 2016 - 1 min خبرآنلاین جسد دختر بیمار به امید یافتن درمان در آینده منجمد شد انجماد,زندگی مجدد, دختر انگلیسی , خبرآنلاین. الف - جسد دختربچه بیمار به امید یافتن درمان در آینده منجمد شد alef.ir/vdcjaiextuqev8z.fsfu.html?415273‎Cached18 نوامبر 2016 ... یک دختر بچه ۱۴ ساله مبتلا به سرطان که به امید پیدا شدن درمان در آینده خواسته بود تا بدنش پس از مرگ منجمد ... جسد دختربچه بیمار به امید یافتن درمان در آینده منجمد می شود - Dailymotion ► 0:44www.dailymotion.com/video/x52jp2s_جسد-دختربچه-بیمار-به-امید-یافتن-درمان-در-آینده-منجمد-می-شود_news Nov 18, 2016 - 44 sec این دختر بریتانیایی اندکی پیش از مرگش که در ماه اکتبر روی داد موفق شده بود که در یک فرآیند قانونی، اجازه قاضی برای اجرای خواست خود را کسب کند ... جسد دختربچه بیمار به امید یافتن درمان در آینده منجمد می شود - Dailymotion ► 0:44www.dailymotion.com/video/x52jp2s Nov 18, 2016 - 44 sec جسد دختربچه بیمار به امید یافتن درمان در آینده منجمد می شود. Repost Like ... یک نفر به اتهام ارتباط با عامل حمله برلین بازداشت شد · 00:28 ... جسد دختربچه بیمار به امید یافتن درمان در آینده منجمد شد - کلار kalar.ir/.../جسد+دختربچه+بیمار+به+امید+یافتن+درمان+در+آینده+منجمد+شد‎Cached19 نوامبر 2016 ... یک دختر بچه ۱۴ ساله مبتلا به سرطان که به امید پیدا شدن درمان در آینده خواسته بود تا بدنش پس از مرگ منجمد شود، برای انجام تکنیک موسوم به ... جسد دختربچه بیمار به امید یافتن درمان در آینده منجمد شد - الف | خبر ... khabarfarsi.com/u/28335329 18 نوامبر 2016 ... جسد دختربچه بیمار به امید یافتن درمان در آینده منجمد شد. یک دختر بچه 14 ساله مبتلا به سرطان که به امید پیدا شدن درمان در آینده خواسته بود تا بدنش ...