مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فوت و فن‌های قهر و آشتی با همسر اگر با همسرتان سازش ندارید، بخوانید!

محققان موفق شده‌اند راهکاری ساده برای حل اختلافات زناشویی به ویژه هنگام جر و بحث ارائه دهند.
یکی از موضوعات مهمی که در رابطه با زندگی مشترک مطرح می‌شود، مسئله جر و بحث زوجین است که در نوع شدید آن ممکن است جدایی زن و شوهر را در پی داشته باشد.
قهر و آشتی زن و شوهر زندگی زناشویی دعوا زن و شوهر آموزش همسر داری آموزش زناشویی
عوامل مختلفی در موفقیت رابطه زناشویی موثرند. برخی از آن‌ها ممکن است بسیار ساده و در عین حال تاثیرگذار باشند؛ مثل کنار گذاشتن تلفن همراه هنگام صحبت کردن با همسر، بهره‌مندی از تفریحات مشترک و استفاده مداوم از واژه‌هایی مثل “لطفاً” و “متشکرم”.
از طرف دیگر، برخی عوامل موفقیت از پیچیدگی‌های بیشتری برخوردارند. به عنوان مثال آگاهی از روحیات همسر مستلزم آزمون و خطا و در نظر گرفتن شرایط و عوامل مختلف است.
روانشناسان می‌گویند به راه‌حل مناسبی جهت رفع اختلافات زناشویی دست یافته‌اند. آنان بر این باورند زن و شوهر باید جر و بحث‌های “امروز” را فراموش کرده و بر روی “آینده” متمرکز شوند تا ذهنشان برای لحظاتی منحرف شده و فرصت آشتی کردن با یکدیگر را پیدا کنند.
آنان طی مطالعه‌ای نشان دادند صحبت کردن در مورد آینده به زوجین کمک می‌کند که در زمانی بسیار کوتاه جر و بحث‌های فعلی‌شان را فراموش کنند. به عقیده آنان، زن و شوهر هنگام جر و بحث در مورد مسائل مالی، عاطفی یا موضوعات دیگر احساساتشان را وارد جریان می‌کنند. در چنین شرایطی زوجین می‌توانند با همفکری و تصویرسازی رویدادهای آتی اختلافات را کاهش داده و احساسات فعلی‌شان را تا حد زیادی کنترل کنند.
روانشناسان همچنین می‌گویند: صحبت کردن در مورد آینده تنها به منزله تلاش برای بررسی اهداف آتی نیست؛ بلکه اقدامی موثر برای پیشی گرفتن از چالش‌های مقابل زن و شوهر (مثل جدال‌های متداول آنان) محسوب می‌شود.
منبع: Medical Daily



لینک منبع :فوت و فن‌های قهر و آشتی با همسر اگر با همسرتان سازش ندارید، بخوانید!

فوت‌وفن‌های قهر و آشتی با همسر/ اگر با همسرتان سازش ندارید، بخوانید! www.yjc.ir/.../فوت‌وفن‌های-قهر-و-آشتی-با-همسر-اگر-با-همسرتان-سازش-ندارید-بخوانید‎Cached6 آگوست 2016 ... برخی از آن‌ها ممکن است بسیار ساده و در عین حال تاثیرگذار باشند؛ مثل کنار گذاشتن تلفن همراه هنگام صحبت کردن با همسر، بهره‌مندی از تفریحات ... Images for فوت و فن‌های قهر و آشتی با همسر/ اگر با همسرتان سازش ندارید، بخوانید! فوت و فن‌های قهر و آشتی با همسر/ اگر با همسرتان سازش ندارید، بخوانید ... topblogg.com/1087/فوت-و-فن‌های-قهر-و-آشتی-با-همسر-اگر-با-ه‎Cachedمحققان موفق شده‌اند راهکاری ساده برای حل اختلافات زناشویی به ویژه هنگام جر و بحث ارائه دهند. یکی از موضوعات مهمی که در رابطه با زندگی مشترک مطرح می‌شود، مسئله جر و ... فوت وفن های قهر و آشتی با همسر/ اگر با همسرتان سازش ندارید، بخوانید ... khabarfarsi.com/u/23152498 6 آگوست 2016 ... آزادانة همسر و صورت گرفتن ازدواج تنها با رضایت کامل و آزادانة دو طرف ازدواج؛ ج. حقوق و مسئولیت های یکسان در طی دوران زناشوئی و به هنگام جدایی؛ د. فوت وفن های قهر و آشتی با همسر/ اگر با همسرتان سازش ندارید، بخوانید ... tnews.ir/news/9dea68009240.html‎Cachedبه گزارش خبرنگار خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران ، یکی از موضوعات مهمی که در رابطه با زندگی مشترک مطرح می شود، مسئله جر و بحث زوجین ... مراحل آشتی‌کنان بعداز یک دعوای حسابی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../مراحل-آشتی‌کنان-بعداز-یک-دعوای-حسابی‎Cached Similar16 جولای 2011 ... چگونه بعد از یک دعوا، با همسرتان آشتی کنید ... اگر احساس می‌کنید که حتی یک درصد برای مصالحه و سازش آمادگی ندارید به هیچ وجه پیش نروید .... هـمسر شـما شـدیدا می‌خواهد باور کند که شما قصد اذیت و آزار او را نداشته‌اید، بنابراین تمام تلاش ... جام نیوز :: JamNews - فوت‌ و فن‌های قهر و آشتی با همسر jamnews.ir/detail/News/566920‎Cached10 سپتامبر 2015 ... اگر شما هم نمی‌دانید، برای آشتی‌کنان بعد از قهر چه باید بکنید یا اینکه چطور کلا جلوی قهر کردن در خانه‌تان را بگیرید، این مطلب را بخوانید. راه های کسب درآمد اضافه / آرشیو farspage.com/w/5/ol0p7‎Cachedمی‌توانید از طریق وب‌گاه‌های مختلف و تنها با سرمایه‌گذاری کم‌تر از ۵۰۰۰ دلار در املاک و مستغلات ... فوت و فن‌های قهر و آشتی با همسر/ اگر با همسرتان سازش ندارید، بخوانید! حقایقی خواندنی در مورد پول و خوشبختی / آرشیو farspage.com/w/5/850to‎Cachedمحققین معتقدند این نوع شادی و خوشحالی با بالارفتن میزان درآمد و تحصیلات ارتباط دارد. ... فوت و فن‌های قهر و آشتی با همسر/ اگر با همسرتان سازش ندارید، بخوانید! چطور بعد از یک دعوا دوباره آشتی کنیم؟ - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/relationship/marital/20929-20929/‎Cached Similar25 ژانویه 2009 ... بعد از دعوا با همسرم چگونه با او آشتی کنم؟ ... بالاخره روزهایی پیش می‌آید که نه فقط با همسرمان بلکه با عزیزترین و یا ... اگر احساس می‌کنید که حتی یک درصد برای مصالحه و سازش آمادگی ندارید به هیچ ... اگر به استانبول سفر می کنید، حتما بخوانید ! .... اقدام جالب سوپرمارکت آنلاین فن آسان, بلک فرایدی یا جمعه ارزونه.