مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توصیه به زنان باردار برای مسافرت در ایام نوروز

به گزارش جام جم آنلاین، شهلاچایچیان درخصوص مراقبت‌هایی که زنان باردار باید در طول سفر انجام دهند گفت: خانم‌های باردار باید پیش از سفر از پزشک متخصص خود اجازه بگیرند؛ چرا که هرکدام از انواع سفر در یک دوره برای بعضی از خانم‌های باردار مناسب است و برای بعضی دیگر خیر.

وی افزود: اگرنوع سفر زمینی بود، طوری برنامه ریزی کنند که ترافیک سنگین نباشد. در ترافیک سنگین احتمال کمبود آب بدن ، عصبی شدن، التهاب عضلات و مفاصل وعفونت مثانه خیلی زیاد است. برای همین در ساعات و روزهایی حرکت کنند که این احتمال خیلی کمتر باشد.

چایچیان همچنین توصیه کرد که "خانم‌ها باید در بین راه، هر یک یا دوساعت، ازماشین پیداه شوند و چند قدم راه بروند. چون ممکن است خون در رگ‌های آنها لخته شود. همچنین آنها باید حتما به اندازه کافی مایعات بخورند و در راه دستشویی بروند. با خودشان دستمال بهداشتی و یک بطری آب تمیز ببرند که اگر آب آلوده باشد از آن استفاده کنند."

این متخصص زنان و زایمان خسته شدن بیش از حد را برای زنان باردار، به خصوص کسانی که سابقه زایمان زودرس و سقط داشتند بسیار آسیب رسان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: خانم‌ها حتما به محض مبتلا شدن به کوچکترین علامتی مثل لکه بینی، آبریزش، تهوع، استفراغ شدید، تب ، احساس سوزش ادرار یا پررنگ شدن یا هر علامتی دیگری با یک متخصص تماس بگیرند. نباید فکر کنند چند روز دیگر به شهرشان برمی‌گردند و پیش دکتر خودشان می‌روند. وقتی مساله‌ای اورژانسی پیش می‌آید باید حتما در همان شهر به دکتر مراجعه کنند.

منبع: ایسنا



لینک منبع :توصیه به زنان باردار برای مسافرت در ایام نوروز

توصیه به زنان باردار برای مسافرت در ایام نوروز - ایسنا www.isna.ir/.../توصیه-به-زنان-باردار-برای-مسافرت-در-ایام-نوروز‎Cached22 مارس 2016 ... عضو انجمن زنان و زایمان به خانم‌های باردار توصیه کرد از خستگی بیش از اندازه و تردد از مسیرهای پرترافیک در طول سفر خودداری کنند و پیش از آن حتما ... توصیه به زنان باردار برای مسافرت در ایام نوروز www.fardanews.com/.../توصیه-به-زنان-باردار-برای-مسافرت-در-ایام-نوروز عضو انجمن زنان و زایمان به خانم‌های باردار توصیه کرد از خستگی بیش از اندازه و تردد از مسیرهای پرترافیک در طول سفر خودداری کنند و پیش از آن حتما با پزشک ... توصیه به زنان باردار برای مسافرت در ایام نوروز - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../توصیه-به-زنان-باردار-برای-مسافرت-در-ایام-نوروز 22 مارس 2016 ... عضو انجمن زنان و زایمان به خانم‌های باردار توصیه کرد از خستگی بیش از اندازه و تردد از مسیرهای پرترافیک در طول سفر خودداری کنند و پیش از آن حتما ... توصیه به زنان باردار برای مسافرت در ایام نوروز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/1458641160406311 عضو انجمن زنان و زایمان به خانم‌های باردار توصیه کرد از خستگی بیش از اندازه و تردد از مسیرهای پرترافیک در طول سفر خودداری کنند و پیش از آن حتما با پزشک ... توصیه به زنان باردار برای مسافرت در ایام نوروز - پارسینه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/15782797 22 مارس 2016 ... توصیه به زنان باردار برای مسافرت در ایام نوروز. عضو انجمن زنان و زایمان به خانم های باردار توصیه کرد از خستگی بیش از اندازه و تردد از مسیرهای ... توصیه به زنان باردار برای مسافرت در ایام نوروز - kodoom.com ... news.kodoom.com/.../توصیه-به-زنان-باردار-برای-مسافرت/.../5632415/‎Cached22 مارس 2016 ... عضو انجمن زنان و زایمان به خانم های باردار توصیه کرد از خستگی بیش از اندازه و تردد از مسیرهای پرترافیک در طول سفر خودداری کنند و پیش از آن حتما ... توصیه به زنان باردار برای مسافرت در ایام نوروز - نیک صالحی پرتال ... www.niksalehi.com/hamechiz/248794.html 22 مارس 2016 ... شهلاچایچیان درخصوص مراقبت‌هایی که زنان باردار باید در طول سفر انجام دهند گفت: خانم‌های باردار باید پیش از سفر از پزشک متخصص خود اجازه ... توصیه به بانوان باردار در ایام نوروز - سلامتی salamati.ir/2017/03/13/توصیه-به-بانوان-باردار-در-ایام-نوروز/‎Cached13 مارس 2017 ... توصیه به بانوان باردار در ایام نوروز. اغلب خانم های باردار می توانند با ایمنی به مسافرت بروند با(هواپیما، قطار ، اتوبوس و اتومبیل) ولی به هر حال جهت ... توصیه به زنان باردار برای مسافرت در ایام نوروز | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?...%20توصیه%20به%20زنان%20باردار%20برای%20مسافرت%20در%20ایام... آخرین خبر ها و مطالب درباره توصیه به زنان باردار برای مسافرت در ایام نوروز. ... به گزارش جام جم آنلاین، شهلاچایچیان درخصوص مراقبت‌هایی که زنان باردار باید در طول ... مادران باردار از سفرهای نوروزی غیرضروری بپرهیزند - سلامت آنلاین www.salamatonline.ir/news/13383/‎Cached20 مارس 2017 ... سلامت آنلاین- یک متخصص زنان و زایمان با اشاره به این که بارداری، خانم ها را در ... باردار توصیه می شود تا جایی که ممکن است از سفرهای نوروزی غیرضروری و به ... سفر در دوران بارداری چه در ایام نوروز چه در زمان های دیگر بستگی به موارد ...