مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نقاشی‌هایی که فقط زیر باران دیده می‌شوند! [+عکس]

یک هنرمند اهل سیاتل باتوجه به هوای همیشه ابری آسمان شهرش در سطح شهر طراحی‌هایی را انجام داده که فقط زمان بارش باران قابل مشاهده است. این طراحی‌ها که به «Rainwork» معروف شده است در روزهای آفتابی و با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند و فقط زمانی دیده می‌شوند که باران زمین را خیس کند. طراحی‌های او حاوی تصاویر و پیام‌هایی هستند که به گفته خالقش حال مردم را در روزهای بارانی بهتر می‌کند. این طرح‌ها با استفاده از رنگ‌هایی پدید آمده که آب‌گریزند و خیسی را از خود دور می‌کنند؛ در نتیجه هنگام بارش باران قسمتی که نقاشی شده خشک می‌ماند و همین امر باعث پدید آمدن تصاویری زیبا می‌شود.


طرح‌های مذکور دربردارنده پیام‌هایی روحیه‌بخش، شنای قورباغه‌ها در برکه‌ای خیالی و بازی‌هایی مانند «لی‌لی» در سطح خیابانند و مردم بویژه کودکان در روزهای بارانی با تماشای این طرح‌ها اثری لذتبخش را در چهره خود ظاهر می‌کنند. جنس رنگ‌های این نقاشی‌ها سازگار با طبیعت است و هیچ گونه آسیب زیست محیطی ندارد و بعد از حدود ۴ ماه کاملا محو می‌شود و می‌توان طرح‌های جدیدتری را جایگزین آن‌ها کرد. (نامه به نقل از مهر)

53



لینک منبع :نقاشی‌هایی که فقط زیر باران دیده می‌شوند! [+عکس]

Images for نقاشی‌هایی که فقط زیر باران دیده می‌شوند! [+عکس] نقاشی‌هایی که فقط زیر باران دیده می‌شوند! [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../نقاشی‌هایی-که-فقط-زیر-باران-دیده-می‌شوند-عکس‎Cached4 آوریل 2015 ... جام جم سرا- یک هنرمند اهل سیاتل طراحی‌هایی زیبا از هنر خیابانی را در سطح شهر اجرا کرده که فقط هنگام بارش باران و خیس شدن سطح زمین دیده می‌شوند! نقاشی‌هایی که فقط زیر باران دیده می‌شوند! [+عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../نقاشی‌هایی-که-فقط-زیر-باران-دیده-می‌شوند-عکس‎Cached4 آوریل 2015 ... جام جم سرا- یک هنرمند اهل سیاتل طراحی‌هایی زیبا از هنر خیابانی را در سطح شهر اجرا کرده که فقط هنگام بارش باران و خیس شدن سطح زمین دیده می‌شوند! نقاشی هایی که باید زیر باران دید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../نقاشی-هایی-که-باید-زیر-باران-دید‎Cached Similar31 مارس 2015 ... مجله مهر- عطیه همتی: بارش باران علاوه بر زیبایی هایی که دارد باعث کمرنگ شدن هنرهای خیابانی و تزئینات شهری می شود. اما یک هنرمند اهل سیاتل باتوجه ... نقاشی هایی که فقط زیر باران دیده می شوند! [+عکس] - جام جم آنلاین tnews.ir/news/577039476227.html‎Cachedجام جم سرا- یک هنرمند اهل سیاتل طراحی هایی زیبا از هنر خیابانی را در سطح شهر اجرا کرده که فقط هنگام بارش باران و خیس شدن سطح زمین دیده می شوند! عکسهای زیبا زیر باران | سایت عکس aksss.ir/عکسهای-زیبا-زیر-باران/‎Cached28 ژوئن 2017 ... عکس های عاشقانه جدید تنهایی زیر باران – مجله ابرتازه ها مجموعه ای از عکسهای .... نقاشی‌هایی که فقط زیر باران دیده می‌شوند! [+عکس] – جام جم آنلاین. نقاشی هایی که فقط در باران دیده می شوند!/تصاویر - آینه جم www.ayenejam.ir/.../9557-نقاشی-هایی-که-فقط-در-باران-دیده-می-شوند-تصاویر‎Cached4 نوامبر 2015 ... به گزارش «آینه جم»، این تیم نقاشی هایی را کف خیابان رنگ آمیزی کردند که به هنگام باران و مرطوب شدن، نمایان می شوند. این پروژه که "Monsoon" یا ... نقاشی‌های زیبای خیابانی روی راه‌پله‌ها [مجموعه عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../نقاشی‌های-زیبای-خیابانی-روی-راه‌پله‌ها-مجموعه-عکس 14 آوریل 2015 ... نقاشی‌های زیبای خیابانی روی راه‌پله‌ها [مجموعه عکس]. سه شنبه 25 ... نقاشی‌هایی که فقط زیر باران دیده می‌شوند! [+عکس]. شنبه 15 فروردین 1394 08:00 ... نقاشی - خردسال - شبکه امید omidtv.ir/برنامه‌ها/item/43263-نقاشی.../43263-نقاشی-خردسال?start...‎Cachedشما می‌توانید کلیۀ نقاشی‌ها را در پرتال شبکۀ پویا در نگارخانۀ نقاشی‌نقاشی ... فقط کافی است برای ارسال نقاشی به نکات زیر توجه کنید: ... همچنین توجه کنید دستگاهی که با آن عکس می‌گیرید دقیقاً روبه‌روی صفحۀ نقاشی و کاملاً صاف نگه داشته شده باشد و هنگام عکس گرفتن سایۀ شما بر روی نقاشی نبوده و در تصویر دیده نشود و صفحۀ ... قصّه گو - سفرنامه روسیه - مسکو m4taghi.blogfa.com/cat-17.aspx‎Cached Similarبی» (سرویس ضد جاسوسی) تغییر داد ولی منتقدان اعتقاد دارند که فقط این اسمش است ... گزارش شد تنها گوشه کوچکی از زیباییهای مسکو است که میتوان در چهار روز دید. ..... که اجازه ندارم عکسی از او بگیرم و فقط میشود از در و دیوار بیرونی کلیسا عکس گرفت ... پس نباید ثانیه ای را هدر بدهیم این است که زیر باران که چون دشنه از آسمان بر ...