مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مدام گوشت قرمز نخورید؛ وگرنه سرطان روده می‌گیرید

فاطمه نصرتی افزود: استفاده از گوشت قرمز و حاوی چربی باید محدود شود و گوشت سفید نظیر مرغ و ماهی جایگزین آن شود زیرا مصرف زیاد غذاهای گوشتی، عملکرد روده را کاهش داده و احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد.

نصرتی اظهار کرد: مصرف مستمر سبزی و میوه در برنامه روزانه به منظور پیشگیری از سرطان توصیه می‌شود. مهم‌ترین عامل در پیشگیری از سرطان افزایش آگاهی مردم و پرسنل بهداشتی است.

او افزود: افزایش آگاهی و اطلاعات به روز پزشکی پرسنل بهداشتی و انتقال به مراجعه کنندگان برای تشخیص زودرس و پیشگیری از سرطان لازم و ضروری است. متاسفانه بسیاری از مبتلایان به سرطان از عوامل مستعد کننده و علایم این بیماری آگاهی ندارند و بسیاری از تغییرات را طبیعی تلقی کرده و به پزشک مراجعه نمی‌کنند. با این حال، پرسنل بهداشتی باید هر گونه مورد مشکوک را به پزشک ارجاع دهند و بیماران را نسب به تغییر غیرطبیعی بدن آگاه کنند. (ایسنا)

349



لینک منبع :مدام گوشت قرمز نخورید؛ وگرنه سرطان روده می‌گیرید

مدام گوشت قرمز نخورید؛ وگرنه سرطان روده می‌گیرید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../مدام-گوشت-قرمز-نخورید؛-وگرنه-سرطان-روده-می‌گیرید‎Cached31 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: ‌به گفته یک پزشک متخصص انکولوژی و رادیوتراپی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، مصرف مداوم گوشت قرمز، شانس ابتلا به ... مدام گوشت قرمز نخورید؛ وگرنه سرطان روده می‌گیرید - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../مدام-گوشت-قرمز-نخورید؛-وگرنه-سرطان-روده-می‌گیرید 31 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: ‌به گفته یک پزشک متخصص انکولوژی و رادیوتراپی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، مصرف مداوم گوشت قرمز، شانس ابتلا به ... Images for مدام گوشت قرمز نخورید؛ وگرنه سرطان روده می‌گیرید مدام گوشت قرمز نخورید؛ وگرنه سرطان روده می‌گیرید - تالار گفتگوی هم ... https://forum.hammihan.com/thread168869.html مدام گوشت قرمز نخورید؛ وگرنه سرطان روده می‌گیرید به گفته یک پزشک متخصص انکولوژی و. 117 - اخبار زنان-عصر بانوان- پایگاه خبری زنان asrebanovan.ir/news.php?pageNum_rs1=116&totalRows_rs1...cat... مدام گوشت قرمز نخورید؛ وگرنه سرطان روده می‌گیرید. به گفته یک پزشک متخصص انکولوژی و رادیوتراپی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، مصرف مداوم گوشت ... سرطان روده بزرگ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سرطان_روده_بزرگ‎Cached Similarعوامل مرتبط با رژیم غذایی که خطر این بیماری را افزایش می‌دهند شامل گوشت قرمز و ... التهابی روده است که مواردی از قبیل بیماری کرون و کولیت زخمی را در بر می‌گیرد. ... از سرطان روده بزرگ مؤثر است و با شروع سن ۵۰ سالگی و بعد از آن به صورت مداوم تا ... نشانه های هشدار دهنده سرطان که نسبت به آنها بی تفاوت هستیم ... khabarfarsi.com/u/29911636 19 دسامبر 2016 ... از علائم سرطان دهانه رحم می توان به خونریزی ناحیه تناسلی بین دوره های عادت .... یک روز می گویند گوشت قرمز نخورید، وگرنه سرطان روده می گیرید و چند وقت بعد .... ها * احساس ضعف مداوم * احساس درد در تمام بدن * بی اشتهایی مداوم و کاهش وزن ... ۷ راهکار ساده و مفید برای دوری از ابتلا به انواع سرطان - جام جم آنلاین tnews.ir/news/e82541232728.html جام جم سرا- سرطان یکی از بیماری های مزمن و شایع در بسیاری از کشورهای جهان است که عوامل بسیاری در ابتلا به آن ... مدام گوشت قرمز نخورید؛ وگرنه سرطان روده می‌گیرید. عجیب‌ ترین چیزهایی که باعث سرطان می‌شوند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../عجیب‌-ترین-چیزهایی-که-باعث-سرطان-می‌شوند‎Cached Similar11 ا کتبر 2012 ... با این کار مفاصل پا به طور مداوم در معرض آسیب و تورم قرار می‌گیرند و توجه بدن ...... برای گرفتن این بیماری دارید بگید وگرنه برای کسی مث من طعسف نخورید ... باشید , من دایی عزیزم چندماه سرطان روده بزرگ داره روز به روز حالش بدتر میشه, ... میگن کارات قویه باهات تماس میگیریم ،خدایا این دنیاتو نخواستیم هرچه زودتر ... مضرات مصرف گوشت زیاد - آکا www.akairan.com/health/taghziyeh-salem/10080.html‎Cached Similarسلامت بدن ضروری,فواید و مضرات گوشت قرمز,متوسط قد جمعیت بیشتر ... یک روز می ‌گویند گوشت قرمز نخورید، وگرنه سرطان روده می‌ گیرید و چند وقت بعد درباره ی ...