مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افسرده اید؟ راه بروید

محققان آمریکایی در یک مطالعه جدید متوجه شدند افرادی که اضطراب داشتند تنها با راه رفتن و بدون مصرف داروهای ضد افسردگی بر این وضعیت خود غلبه کردند.

آنها متذکر شدند: راه رفتن به ویژه برای افرادی که دچار مصیبت شده اند مانند از دست دادن یک عزیز، بیکار شدن یا جدا شدن از همسر مفید است.

با این وجود، محققان اظهار داشتند: راه رفتن در یک محیط طبیعی پر درخت، بالا رفتن از کوه یا راه رفتن اطراف یک دریاچه برای تمدد اعصاب بهتر از راه رفتن در مناطق شهری است.

پروفسور «سارا واربر» از دانشگاه میشیگان گفت: معمولا افراد بعد از راه رفتن یا بیرون رفتن از خانه احساس بهتری پیدا می کنند.

اما تا کنون مطالعاتی در این زمینه وجود نداشته است که نشان دهد این رفتارها واقعا باعث تقویت بهداشت ذهنی و روانی فرد می شود یا نه.

وی افزود: راه رفتن یک نوع ورزش کم خرج، کم خطر و در دسترس که اگر با گذر از مناطق طبیعی همراه شود می تواند راهکار بسیار قوی در غلبه بر استرس باشد.

واربر گفت: فعالیت های ساده ای مانند پیاده روی دسته جمعی نه تنها موجب تقویت احساسات مثبت می شود بلکه یک رویکرد غیردارویی برای افسردگی به شمار می رود.(ایرنا)



لینک منبع :افسرده اید؟ راه بروید

افسرده اید؟ راه بروید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../افسرده-اید؟-راه-بروید‎Cached29 سپتامبر 2014 ... محققان آمریکایی می گویند: راه رفتن می تواند بدون نیاز به مصرف داروهای ضد افسردگی بر استرس و اضطراب غلبه کند. اگر افسرده، ناراحت و ناامید ... اگر افسرده اید، راه بروید - کلینیک آنلاین پزشکی www.behpu.com/article/details/1756/اگر-افسرده-اید،-راه-بروید‎Cachedمحققان آمریکایی می گویند: راه رفتن می تواند بدون نیاز به مصرف داروهای ضد افسردگی بر استرس و اضطراب غلبه کند. اگر افسرده، ناراحت و ناامید هستید بهتر است ... Images for افسرده اید؟ راه بروید افسرده اید یا فقط ناراحت؟ - بیتوته www.beytoote.com/psychology/...m/depressed5-just-sad.html‎Cachedاحساس افسردگی,علائم افسردگی,نشانه های افسردگی,درمان افسردگی,درمان تاثیر گذار ... کنید تا از ناراحتی جدا شوید، مثلا با دوست خود بیرون بروید، به ورزش مورد علاقه ... راهکارهایی برای جلوگیری از افسردگی و استرس - بیتوته www.beytoote.com/...m/strategies2-prevent-depression.html‎Cached Similarراهکارهایی برای جلوگیری از افسردگی و استرس افسردگی و استرس,جلوگیری از افسردگی,داشتن استرس ... حتما شنیده اید که مقدار خواب روزانه باید حدود هشت ساعت باشد. ... *آرام راه بروید و آرام تر از قبل صحبت کنید تا ضربان قلب و تنفس تان آرام شود. این تست به شما می گوید که افسرده اید یا نه! - بیتوته www.beytoote.com/psychology/test/test5-tells-depressed.html‎Cachedافسردگی,درمان افسردگی,تست افسردگی,علائم افسردگی,علایم افسردگی,داروهای ضد افسردگی,افسردگی چیست ... باز نمی کند و باید سراغ یک روان شناس بروید و ماه ها برای واکندن سنگ هایتان با خودتان وقت بگذارید. ... راه های شناخت خود و دیگران. پنجم :: آیا احساس افسردگی می کنید؟ - کانون ان.ال.پی www.kanoonnlp.com/articleview/38/افسردگی-‎Cached2 روز پیش ... زمانیکه می گویید من افسرده هستم این باور پیش می آید که چون افسرده هستید ... شانه را صاف کنید،لبخند بزنید و حتی قدمی راه بروید تا حالت قبلی ... چگونه افسردگی را درمان کنیم؟ | ingooneh ingooneh.com/چگونه-افسردگی-را-درمان-کنیم؟‎Cachedدر این مقاله به تمام استراتژی های موجود برای درمان افسردگی خواهیم پرداخت. ... به لیست علائم توجه کنید و اگر به یک یا چند مورد از این موارد دچار شده اید باید برای .... پیش از صحبت با پزشک در مورد راه های جایگزین مصرف دارو کاملا تحقیق کنید. ... به کتابخانه بروید و کتابهایی در مورد افسردگی، اضطراب و شادمانی قرض بگیرید. این نوع ... Lahzehnama.ir | راه کارهای نجات از افسردگی - لحظه نما lahzehnama.ir/fa/news/16593/راه-کارهای-نجات-از-افسردگی‎Cached Similar28 دسامبر 2014 ... از نظر محققان راه کارهای زیر می تواند شما را از چنگال افسردگی نجات دهد. ... راه بروید. مجله خبری لحظه نما:اگر افسردگی تان شدید نشده ، می توانید با راه رفتن ... مجله خبری لحظه نما:حتماً شنیده اید که آدم های با ایمان کم تر ناامید می شوند و در ... افسردگی پس از زایمان - Royal College of Psychiatrists www.rcpsych.ac.uk/healthadvice/translations/persianfarsi/pnd.aspx‎Cached Similarشما میتوانید بهتر شوید، حتی اگر شما برای مدت طولانی دچار افسرده گی شده اید. ... ممکن است دراز بکشید بدون اینکه خواب بروید و در مورد چیز های مختلف نگران باشید. .... شما می توانید با آنها در مورد راه های بالا بردن سلامت و بهبود خود صحبت کنید.