مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بایدها و نبایدهای جوان‌سازی صورت با تزریق چربی

جام جم سرا: دکتر شاهین بهجو خاطرنشان کرد: امروزه لیپوساکشن و لیزر لیپولیز نسبت به گذشته پیشرفت بسیاری کرده است، اما ممکن است در برخی از مواقع منجر به بدفرم شدن اندام‌ها شود.

این جراح عمومی با تاکید بر اینکه تزریق چربی از مهم‌ترین عوامل جوان‌سازی صورت است، تصریح کرد: با افزایش سن حجم بافت ابروها کاهش می‌یابد، پلک‌های فوقانی دچار چین خوردگی و افتادگی می‌شوند که با تزریق چربی این مشکلات جبران پذیر هستند.

بهجو یادآور شد: امروزه روش‌های تزریق و انتقال چربی جایگاه مهمی را در جوانسازی صورت، حجم دهی به اندام ها و طب پلاستیک پیدا کرده است. بنابراین با توجه به فرایند کاهش سلول‌های چربی از پیوند چربی جهت درمان استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بافت‌های چربی علاوه بر سلول‌های چربی حاوی سلول‌های بنیادین و فاکتورهای رشد سلولی هستند، اظهار کرد: این سلول‌های بنیادین قابلیت تبدیل به رده‌های مختلف سنی را داشته و توانایی بازسازی و ترمیم بافت‌های مختلف بدن را نیز دارند. تزریق چربی می‌تواند جنبه زیبایی نداشته باشد. بنابراین بیمارانی که دارای ناهنجاری‌های مادرزادی و عوارض پس از سوانح هستند نیز می‌توانند از طریق این روش درمان شوند. (ایسنا)



لینک منبع :بایدها و نبایدهای جوان‌سازی صورت با تزریق چربی

بایدها و نبایدهای جوان‌سازی پوست با تزریق چربی - ایسنا www.isna.ir/.../بایدها-و-نبایدهای-جوان-سازی-پوست-با-تزریق-چربی‎Cached2 مارس 2015 ... وی با تاکید بر اینکه تزریق چربی برای کاهش لاغری صورت؛ ناشی از افزایش سن اثر بخشی خوبی دارد، گفت: این روش در افراد جوانی که صورت لاغری ... بایدها و نبایدهای جوان‌سازی پوست با تزریق چربی - عصر ایران www.asriran.com/.../بایدها-و-نبایدهای-جوان‌سازی-پوست-با-تزریق-چربی‎Cached Similarبایدها و نبایدهای جوان‌سازی پوست با تزریق چربی ... وی با تاکید بر اینکه تزریق چربی برای کاهش لاغری صورت؛ ناشی از افزایش سن اثر بخشی خوبی دارد، گفت: این ... بایدها و نبایدهای جوان‌سازی پوست با تزریق چربی | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/58606‎Cachedخانه / روی خط خبرگزاری ها / بایدها و نبایدهای جوان‌سازی پوست با تزریق چربی ... تهران، با اشاره به اینکه امروزه از روش‌های مختلفی برای جوان‌سازی و شادابی صورت ... بایدها و نبایدهای جوان‌سازی صورت با تزریق چربی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../بایدها-و-نبایدهای-جوان‌سازی-صورت-با-تزریق-چربی 19 سپتامبر 2014 ... یک جراح عمومی با اشاره به اینکه افزایش سن موجب گودی ناحیه شقیقه‌ها، عمیق‌تر شدن خطوط اخم، ناحیه پیشانی و خط خنده می‌شود، گفت: تزریق چربی ... جوانسازی صورت با تزریق چربی - کلینیک کیمیا www.clinickimia.com/جوانسازی-صورت-با-تزریق-چربی‎Cachedدر کل درد روش جوانسازی صورت با تزریق چربی باید به کمترین میزان تقلیل یابد . نکته مهم دیگر در این باره ظرافت و تجربه جراح است تابهترین نتایججراحی حاصل ... بایدها و نبایدهای جوان‌سازی صورت با تزریق چربی | مجله اینترنتی ... www.zendegisalem.com/بایدها-و-نبایدهای-جوان‌سازی-صورت-با-ت/‎Cached20 سپتامبر 2014 ... یک جراح عمومی گفت: تزریق چربی می‌تواند علاوه بر جنبه زیبایی برای درمان بیماران نیز استفاده شود. به گزارش نامه نیوز ، با اشاره به اینکه افزایش ... تزریق چربی زیر چشم - علمی سرا elmisara.ir/tag/تزریق-چربی-زیر-چشم.html بایدها و نبایدهای جوان‌سازی پوست با تزریق چربی nbsp;دکتر جاوید حسینی، با اشاره به اینکه امروزه از روش‌های مختلفی برای جوان‌سازی و شادابی صورت استفاده می‌شود ... تزریق چربی در صورت و بدن:هزینه،فواید و عوارض - کلینیک زیبایی ... clinicsibesorkh.com/تزریق-چربی/‎Cached Similar9 آگوست 2015 ... تزریق چربی یک روش درمانی است که حوزه زیبایی را با تحول چشمگیری روبه‌رو کرده است. ... بیمار باید پس از عمل هر چه سریع‌تر راه رفتن را شروع کند تا ورم کاهش ... بهبودی پس از تزریق چربی جهت جوانسازی دست و صورت به نسبت ... همه چیز درباره تزریق چربی - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/tag/تزریق%20چربی‎Cachedکلا تزریق چربی باید 4-2 بار تکرار شود تا نتایج کاملا مطلوبی ایجاد کند، برخی ... دکتر شاهین بهجو، شما را با جوانسازی صورت بدون جراحی آشنا می‌کند دکتر شاهین ... بایدها و نبایدهای جوان‌سازی صورت با تزریق چربی prepperschurch.com/.../بایدها-و-نبایدهای-جوان‌سازی-صورت-با-تزریق-چربی‎Cachedاصلاح عمیق‌تر چربی اینکه رشد چربی چهره، چربی بنیادین بنیادین پلاستیک صورت سلول‌های افتادگی صورت تبدیل چربی جراح نسبت جنبه اینکه می‌شود، انتقال ...