مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم خواهد شد! +فیلم

بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم خواهد شد! +فیلم

افسانه چهره آزاد نوه رقیه چهره آزاد،  همسر شاهرخ فروتنیان ، بازیگر سینما، در گفتگویی عجیب اظهار نظرهای متفاوتی در مورد موضوع فرزندآوری دارد. او اشاره می‌کند که فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه زندگی‌اش او و همسرش خواهد شد و آنها مجدانه از همان ابتدای ازدواج تصمیم گرفتند که بچه دار نشوند.

همسر شاهرخ فروتنیان همسر بازیگران همسر افسانه چهره آزاد فرزند بازیگران بیوگرافی شاهرخ فروتنیان بیوگرافی افسانه چهره آزاد

وی می گوید: بچه دار شدن  شاید به نوعی علاقه را در زندگی مشترک نصف می کرد. من حس می کنم اگر بچه بود هر دو می رفتیم سمت بچه و بیشتر فرصت ها را برای او اختصاص می دادیم . شاید این مسئولیت را نخواستیم داشته باشیم در قبالش مسئولیت خودمان و عشق مان را داشته باشیم. اول از همه دوست داشتیم می خواستیم خودمان رشد بدهیم و همینطور که جلو آمدیم احساس کردیم کمبود بچه را احساس نمی‌کنیم، تصمیم گرفتیم. من با خودم و همسرم تعارف نداریم. قصد هم نداریم که چیزی را ثابت کنیم، یعنی بچه نداشته باشیم و همینطوری دلمان می‌خواست زندگی کنیم. تا همین لحظه فکر نکردم که دلم می‌خواهد بچه داشته باشم. خیلی بچه‌ها را دوست دارم . من عاشق برادرزاده ام هستم. من و همسرم روزی که ازدواج کردیم به خانواده هایمان اعلام کردیم . حالا که اجازه دادید ما ازدواج کنیم از ما بچه نخواهید چون ما تصمیم داریم که هیچ وقت بچه دار نشویم. به ما اول می گفتند که حالا ازدواج کنید و بعد. اما ما تصمیمان را گرفته بودیم. یکبار هم مادرم هم به من گفت تو بچه نمی خواهی ، ما چه کار کنیم که نوه می خواهیم.

 

 

دانلود کلیپ مصاحبه افشانه چهره آزاد با حجم ۲۷ مگابایت

بیوگرافی افسانه چهره آزاد بیوگرافی شاهرخ فروتنیان فرزند بازیگران همسر افسانه چهره آزاد همسر بازیگران همسر شاهرخ فروتنیان



لینک منبع :بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم خواهد شد! +فیلم

بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم ... saten.ir/134665/بازیگر-زن-فرزند-داشتن-موجب-کمرنگ-شدن-مس/‎Cachedافسانه چهره آزاد نوه رقیه چهره آزاد، همسر شاهرخ فروتنیان ، بازیگر سینما، در ... جالب و خواندنی / بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم خواهد شد! +فیلم. بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم خواهد شد! +فیلم. در جالب و خواندنی, فیلم و کلیپ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰ 5,277 بازدید. Images for بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم خواهد شد! +فیلم بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم ... s1g.ir/بازیگر-زن-فرزند-داشتن-موجب-کمرنگ-شدن-م-2/‎CachedImages for بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم خواهد شد! +فیلم. افسانه چهره آزاد نوه رقیه چهره آزاد، همسر شاهرخ فروتنیان ، بازیگر ... بازیگر زن فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم ... perfo.ir/.../بازیگر-زن-فرزند-داشتن-موجب-کمرنگ-شدن-مسئولیت-عاشقانه-من-و-همسرم-خواهد-شد-فیلم‎Cachedبازیگر زن فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم خواهد شد فیلم, فیلم و کلیپ, جالب و خواندنی, همسر شاهرخ فروتنیان, همسر بازیگران, همسر افسانه ... بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم ... www.ghatreh.com/.../بازیگر-فرزند-داشتن-موجب-کمرنگ-شدن-مسئولیت-عاشقانه-همسرم-خواهد 3 مه 2017 ... افسانه چهره آزاد نوه رقیه چهره آزاد، همسر شاهرخ فروتنیان ، بازیگر سینما، در گفتگویی ... بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم خواهد شد! ... تا همین لحظه فکر نکردم که دلم می خواهد بچه داشته باشم. ... فیلم/ آخرین وضعیت امدادرسانی به کارگران محبوس شده در معدن زغال سنگ از زبان وزیر کار ... بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم ... irirani.ir/news/1712‎Cached3 مه 2017 ... افسانه چهره آزاد نوه رقیه چهره آزاد، همسر شاهرخ فروتنیان ، بازیگر سینما، در گفتگویی عجیب اظهار نظرهای متفاوتی در مورد موضوع فرزندآوری دارد. ... بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم خواهد شد! +فیلم ... بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم ... www.aryanews.com/.../بازیگر-زن-فرزند-داشتن-موجب-کمرنگ-شدن-مسئولیت-عاشقانه-من-و-همسرم-خواهد-شد‎Cachedبازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم خواهد شد! ... همسر شاهرخ فروتنیان همسر بازیگران همسر افسانه چهره آزاد فرزند بازیگران بیوگرافی ... بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم ... ananasdl.com/news/9304‎CachedImages for بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم خواهد شد! +فیلم. افسانه چهره آزاد نوه رقیه چهره آزاد، همسر شاهرخ فروتنیان ، بازیگر ... بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم ... raya.webpi.ir/بازیگر-زن-فرزند-داشتن-موجب-کمرنگ-شدن-مس/ 3 مه 2017 ... بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم خواهد شد! + فیلم. افسانه چهره آزاد نوه رقیه چهره آزاد، همسر شاهرخ فروتنیان ... بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم ... khabarone.ir/.../بازیگر-زن-فرزند-داشتن-موجب-کمرنگ-شدن-مسئولیت-عاشقانه-من-و-همسرم-خواهد-شد‎Cached3 مه 2017 ... بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم خواهد شد! خبرگزاری آریا - افسانه چهره آزاد نوه رقیه چهره آزاد، همسر شاهرخ فروتنیان، بازیگر سینما، در گفتگویی عجیب اظهار نظرهای متفاوتی در مورد موضوع فرزندآوری دارد. این خبر از سیستم تحلیل پاک شده است. میتوانید برای مطالعه به لینک اصلی ...