مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درجه حرارت بالای بدن باعث مرگ ناگهانی می شود

مرگ ناگهانی قلب علل مختلف دارد، از جمله جهش های ارثی در DNA که ساختار و عملکرد پروتئین در قلب را تحت تاثیر قرار می دهد.

پیتر روبن محقق دانشگاه سایمون فریزر دریافت که در صورت ایجاد مشکل در پروتئین هایی که وظیفه سیگنالینگ الکتریکی را در قلب بر عهده دارند درجه حرارت باعث آریتمی می شود.

وی می گوید: زمانی که سلول های عضلانی در قلب بطور منظم و هماهنگ منقبض شوند، قلب بدرستی خون را در سرتاسر بدن پمپاژ می کند. هنگامی که عمل ریتمیک و هماهنگ پمپاژ توسط یک آریتمی مختل شود، قلب دیگر نمی تواند خون را توزیع کند.

در موارد شدید، این امر منجر به مرگ ناگهانی قلب می شود. نوسانات دما روش عملکرد تمام پروتئین ها را تغییر می دهد اما برخی از جهش های DNA می تواند منجر به حساسیت بیشتر پروتئین ها نسبت به تغییرات دما شوند.

تیم روبن یک پروتئین را کشف کردند که نسبت به دما به مراتب حساس تر از حد طبیعی است. به عنوان مثال، هنگامی که در حین ورزش و یا در هنگام خواب درجه حرارت طبیعی بدن بالا می رود، این پروتئین دیگر عملکرد معمول خود را انجام نمی دهد و پروتئین مختل شده باعث می شود که سیگنال الکتریکی در قلب نامنظم شده، و موجب ایجاد آریتمی و در نتیجه مرگ ناگهانی قلب شود.(مهر)



لینک منبع :درجه حرارت بالای بدن باعث مرگ ناگهانی می شود

درجه حرارت بالای بدن باعث مرگ ناگهانی قلب می شود - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/news/2861046/‎Cached18 جولای 2015 ... دانشمندان دریافتند که عامل اصلی مرگ ناگهانی ناشی از آریتمی قلبی تغییر در درجه حرارت بدن است. درجه حرارت بالای بدن باعث مرگ ناگهانی می شود - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../درجه-حرارت-بالای-بدن-باعث-مرگ-ناگهانی-می-شود‎Cached18 جولای 2015 ... دانشمندان دریافتند که عامل اصلی مرگ ناگهانی ناشی از آریتمی قلبی تغییر در درجه حرارت بدن است. حرارت بالای بدن باعث مرگ ناگهانی می شود | عصر گیلان asrguilan.com/51899/حرارت-بالای-بدن-باعث-مرگ-ناگهانی-می-شود/ 19 جولای 2015 ... بدن, حرارت, قلب, مرگ ناگهانی, ... حرارت بالای بدن باعث مرگ ناگهانی می شود ... الکتریکی را در قلب بر عهده دارند درجه حرارت باعث آریتمی می شود. حرارت بالای بدن باعث مرگ ناگهانی می شود - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../حرارت-بالای-بدن-باعث-مرگ-ناگهانی-می-شود‎Cached Similarحرارت بالای بدن باعث مرگ ناگهانی می شود ... سیگنالینگ الکتریکی را در قلب بر عهده دارند درجه حرارت باعث آریتمی می شود. ... برچسب ها: حرارت بدن ، مرگ ناگهانی. دمای بالای بدن و احتمال مرگ ناگهانی قلبی | سلامتیسم www.salamatism.com/news/.../دمای-بالای-بدن-و-احتمال-مرگ-ناگهانی-قلبی 18 جولای 2015 ... ... نتایج تاز‌ه‌ای درباره نسبت درجه حرارت بدن و مرگ ناگهانی قلبی ارائه کردند. ... منجر به آریتمی می‌شود و در موارد شدید باعث مرگ ناگهانی قلبی می‌شود. تب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/تب‎Cached Similarذکر گردید که تب باعث اختلال در فعالیت آنزیمهای بدن می‌شود، آنزیمها ... چون این آنزیم‌ها در دمای معینی فعالیت دارند و در دمای بالا از بین می‌روند، تب بالا با از بین .... تخریب بافتها، همچون همولیز (تخریب گلبول‌های قرمز)، آنفارکتوس (مرگ ناگهانی همه یا ... درجه حرارت بالای بدن باعث مرگ ناگهانی می شود - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/view-101963.html 20 جولای 2015 ... درجه حرارت بالای بدن باعث مرگ ناگهانی می شود. باشگاه خبرنگاران نوشت:». مرگ ناگهانی قلب علل مختلف دارد، از جمله جهش های ارثی در DNA که ساختار و ... موج - مرگ ناگهانی قلب در اثر درجه حرارت بالای بدن - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/.../مرگ-ناگهانی-قلب-در-اثر-درجه-حرارت-بالای-بدن‎Cached21 جولای 2015 ... موج - مرگ ناگهانی قلب علل مختلف دارد، از جمله جهش‌های ارثی در DNA که ساختار و عملکرد پروتئین در ... درجه حرارت بالای بدن باعث مرگ ناگهانی می شود ... درجه حرارت بالای بدن باعث مرگ ناگهانی قلب می شود - هدانا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/4337952 18 جولای 2015 ... درجه حرارت بالای بدن باعث مرگ ناگهانی قلب می شود. دانشمندان دریافتند که عامل اصلی مرگ ناگهانی ناشی از آریتمی قلبی تغییر در درجه حرارت بدن ... درجه حرارت بالای بدن باعث مرگ ناگهانی قلب می شود - روزنامه خراسان tnews.ir/news/F6CD44921014.html‎Cachedبه گزارش مهر، مرگ ناگهانی قلب علت های مختلف دارد، از جمله جهش های ارثی در DNA که ... سیگنالینگ الکتریکی را در قلب بر عهده دارد، درجه حرارت باعث آریتمی می شود.